97 results on '"Halangk J"'
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2. Polymorphisms of UDP-glucuronosyltransferase 1A7 are not involved in pancreatic diseases
3. Keratin 8 Y54H and G62C mutations are not associated with inflammatory bowel disease
4. Keratin 8 Y54H and G62C mutations are not associated with liver disease
5. Keratin-8-Mutationen prädisponieren nicht zur Entwicklung chronischer Lebererkrankungen insbesondere nicht zur kryptogenen Cirrhose
6. Einfluss des Apolipoprotein E Polymorphismus auf den Verlauf der Hepatitis C Virus (HCV) Infektion
7. Influence of alpha-1 antitrypsin heterozygosity on treatment efficacy of HCV combination therapy.
8. The role of epoxide hydrolase Y113H gene variant in pancreatic diseases.
9. Keratin 8 sequence variants in patients with pancreatitis and pancreatic cancer.
10. A degradation-sensitive anionic trypsinogen (PRSS2) variant protects against chronic pancreatitis.
11. Polymorphisms of UDP-glucuronosyltransferase 1A7 are not involved in pancreatic diseases.
12. 431 HETEROZYGOUS ALPHA-1 ANTITRYPSIN DEFICIENCY AS AN INHERITED RISK FACTOR IN THE DEVELOPMENT OF CHRONIC LIVER DISEASE
13. Low-density lipoprotein receptor polymorphisms are associated with spontaneous and treatment-induced recovery from hepatitis C virus infection
14. Association of TLR7 single nucleotide polymorphisms with chronic HCV‐infection and response to interferon‐a‐based therapy
15. Einsatz von Bezafibrat bei Patienten mit chronischer Hepatitis C, die auf eine Vorangegangene Kombinationstherapie mit Interferon und Ribavirin nicht angesprochen haben
16. Protektiver Effekt des Apolipoprotein E4 Allels bei Hepatitis C Virus (HCV) Infektion
17. [462] ASSOCIATION OF TLR7 POLYMORPHISMS WITH RESPONSE TO INTERFERON-ALPHA-BASED THERAPY IN PATIENTS WITH CHRONIC HCV INFECTION
18. [763] CRITICAL EVALUATION OF CANDIDATE GENE POLYMORPHISMS IN THE DEVELOPMENT OF ALCOHOLIC LIVER CIRRHOSIS
19. Einfluss von Angiotensinogen Polymorphismen auf die Fibroseprogression bei chronischer Hepatitis C und anderen Lebererkrankungen
20. Der funktionelle MMP-3 (-1171; 5A/6A) Polymorphismus ist kein Risikofaktor für die Entwicklung einer Alkohol-induzierten Leberzirrhose
21. Eine Mutation im TLR7 Gen wirkt protektiv hinsichtlich Inflammation und Fibroseprogression bei Patienten mit chronischer Hepatitis C Virus Infektion
22. Identification of the chemokine CXCL9 (MIG) as a genetic modifier of liver fibrosis in patients with hepatitis C
23. Hepatitis C Behandlung bei Patienten mit psychischen Erkrankungen, Methadonsubstitutionstherapie oder früherer Drogenabhängigkeit in Vergleich zu Kontrollen
24. NO ASSOCIATION BETWEEN COMPLEMENT FACTOR 5 VARIANTS AND PROGRESSIVE LIVER FIBROSIS IN HEPATITIS C VIRUS INFECTION
25. Bedeutung von Polymorphismen des Komplementfaktor 5 auf die Fibroseprogression bei chronischen Lebererkrankungen
26. Bedeutung von Polymorphismen des Mannose-bindenden Lektins (MBL2) für Entwicklung und Progression chronischer Lebererkrankungen
27. Evaluation der HFE Mutationen als vererbbarer Risikofaktor zur Entwicklung chronischer Lebererkrankungen verschiedener Ätiologie
28. Evaluation von Mutationen im HFE-Gen als genetischer Risikofaktor für die Progression bei chronischer Hepatitis C Virus (HCV) Infektion
29. Evaluation von Angiotensinogen Polymorphismen als mögliche genetische Risikofaktoren für Entwicklung und Schweregrad chronischer Lebererkrankungen unterschiedlicher Ätiologie
30. Fehlende Assoziation der UGT1A7-Polymorphismen bei hepatozellulärem Karzinom–ein Beispiel für „PCR bias“ durch ungleiche allelische Amplifikation
31. Alpha-1-Antitrypsin-Polymorphismus als genetischer Risikofaktor für die Entwicklung und Schweregrad chronischer Lebererkrankungen– A1AT-Polymorphismus
32. Verminderte Therapieresponse bei Apolipoprotein E4-Allel-Trägern mit chronischer Hepatitis C Virus (HCV) Genotyp-1 Infektion
33. UGT1A7-Polymorphismen bei Patienten mit hepatozellulärem Karzinom
34. Relevanz der CD14 und TLR4 Endotoxin Rezeptor-Polymorphismen für die Entwicklung und den Schweregrad chronischer Lebererkrankungen
35. Bedeutung des Interleukin-12B (IL12B) Polymorphismus für den Spontanverlauf der Hepatitis C Virus (HCV) Infektion und die Interferonresponse
36. 461 Apolipoprotein E polymorphism may protect from hepatitis C virus (HCV) infection
37. 558 Evaluation of alpha-1-antitrypsin allele frequencies as an inherited risk factor for the development of chronic liver disease of different etiologies
38. 312 Evaluation of angiotensinogen -6G>A and M235T single nucleotide polymorphisms as inherited risk factors for the progression of chronic liver disease of different etiologies
39. 462 Influence of interleukin 12B gene (IL 12B) polymorphism in spontaneous or treatment-induced recovery from hepatitis C (HCV) infection
40. Influence of alpha-1 antitrypsin heterozygosity on treatment efficacy of HCV combination therapy.
41. Association of CTLA4 single nucleotide polymorphisms with viral but not autoimmune liver disease.
42. 534 Complement factor 5 is no genetic risk factor for the progression of liver fibrosis in chronic hepatitis C infection
43. A degradation-sensitive anionic trypsinogen (PRSS2) variant protects against chronic pancreatitis
44. Low-density lipoprotein receptor variants are associated with spontaneous and treatment-induced recovery from hepatitis C virus infection.
45. Evaluation of angiotensinogen c.1-44G>A and p.M268T variants as risk factors for fibrosis progression in chronic hepatitis C and liver diseases of various etiologies.
46. The role of epoxide hydrolase Y113H gene variant in pancreatic diseases.
47. Evaluation of complement factor 5 variants as genetic risk factors for the development of advanced fibrosis in chronic hepatitis C infection.
48. No role of matrixmetalloproteinase-3 genetic promoter polymorphism 1171 as a risk factor for cirrhosis in alcoholic liver disease.
49. Evaluation of the transforming growth factor beta1 codon 25 (Arg-->Pro) polymorphism in alcoholic liver disease.
50. Relevance of endotoxin receptor CD14 and TLR4 gene variants in chronic liver disease.
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